Województwo zachodniopomorskie Województwo pomorskie warminsko-mazurskie Województwo podlaskie Województwo lubuskie Województwo wielkopolskie kujawsko-pomorskie Województwo mazowieckie Województwo lodzkie Województwo lubelskie Województwo dolnośląskie Województwo opolskie Województwo świętokrzyskie Województwo śląskie Województwo małopolskie Województwo podkarpackie
Samorząd Województwa Mazowieckiego

Biuro Regionalne KSOW Województwa Mazowieckiego

English 
baner

  Znajdź KSOW na:

      

IX Kongres Promocji Mazowsza

28.05.2019

Co zrobić, by mazowieckie miejscowości przyciągały turystów, a przedsiębiorcy lokowali tu swoje inwestycje? Jaką rolę w tym procesie odgrywają nowe media? Odpowiedzi na te i inne pytania wspólnie szukali uczestnicy IX Kongresu Promocji Mazowsza. Organizatorem wydarzenia byli Samorząd Województwa Mazowieckiego i powiat pruszkowski.

logo mazowsze

Czemu służy kongres?

Kongres to dobra okazja do poszerzenia wiedzy i  wymiany doświadczeń  między specjalistami zajmującymi się marketingiem terytorialnym a przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego. W tegorocznej edycji organizatorzy szczególny nacisk kładą na zagadnienia z zakresu marki terytorialnej oraz wykorzystania nowych mediów w procesie jej budowania i zarządzania nią. Uczestnicy wzięli udział w warsztatach, wykładach i dyskusjach, podczas których dowiedzieli się jak stworzyć atrakcyjny, silny i niepowtarzalny wizerunek, który pozwoli pozyskać turystów, inwestorów, a także poprawić satysfakcję mieszkańców.

Tematy i prelegenci

Wśród poruszanych podczas IX Kongresu Promocji Mazowsza tematów pojawiły się takie zagadnienia jak „Nowe media vs. stare media”,  „Od marki lokalnej do marki regionu”, „Internet ludzi i nowych możliwości, Social Media, Crowdfunding/Crowdsourcing” czy „Znane media, nowe możliwości. Jak zmierzyć sukces? Czyli opowieść o tym, jak zielony tramwaj objechał świat”. Warsztaty i wykłady poprowadzili m.in. dr Jacek Pogorzelski, właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leader w Blue Fox, Bartosz Filip Malinowski, założyciel agencji WeTheCrowd, Justyna Lenarczyk, szkoleniowiec w firmie Inicado, Kinga Religa trener w Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej czy też Piotr Ruta, trener, doradca i konsultant. miękkich umiejętności menedżerskich. Samorząd Województwa Mazowieckiego reprezentowała zastępca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w UMWM Izabela Stalemańska.

Źródło: www.mazovia.pl


Portale regionalne
mapa
 
logo Unia Europejska
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie
logo PROW
logo FAPA    logo CDR
Mapa serwisu    |    copyright KSOW 2009